Zgłoszenie nominacji do Nagrody Literackiej Fandomu Polskiego im. Janusza A. Zajdla za rok 2023

Utwory do Nagrody Fandomu Polskiego im. Janusza A. Zajdla nominować może każdy czytelnik fantastyki. W tym celu należy od 1 lutego do 31 marca 2024 r. zgłosić swoje nominacje poprzez specjalny formularz udostępniony na stronie. Rozpatrywane będą wyłącznie zgłoszenia przesłane tą drogą.

Aby upewnić się, że w procesie nominacji będą uczestniczyły osoby faktycznie zainteresowane Nagrodą, oraz by ograniczyć możliwość nieuczciwego wpływania na kształt nominacji, Forum Fandomu na konwencie Kapitularz 2023 ustanowiło, że nominować mogą jedynie fani fantastyki spełniający jeden z poniższych warunków:

  1. osoby, które brały udział w przynajmniej jednym z ostatnich trzech Polconów (Bachanalia Fantastyczne 2021, Imladris 2022, Kapitularz 2023),
  2. osoby, które wyraziły pisemną chęć bycia Zgłaszającym na stoisku Nagrody zorganizowanym na konwentach w roku 2023,
  3. osoby, które są członkami dowolnego klubu członkowskiego ZSFP i zostały zgłoszone przez Zarząd tego Klubu.

Liczymy na Wasze zrozumienie dla tych zmian i wierzymy, że zechcecie zagłosować i wspomóc najstarszą literacką nagrodę Fandomu.

Jak poprawnie dokonać rejestracji i nominować:

  1. Zapoznaj się z Regulaminem Nagrody Fandomu Polskiego im. Janusza A. Zajdla (rozdział IV).
  2. Aby dokonać rejestracji:
    1. Jeśli zapisałeś się do nominacji na konwencie, po prostu zaczekaj na kod do nominacji - przyjdzie na maila podanego w zgłoszeniu.
    2. Jeśli byłeś uczestnikiem jednego z 3 ostatnich Polconów, prześlij potwierdzenie udziału na maila nagroda@fandom.org.pl i poczekaj na kod do nominacji.
    3. Jeśli jesteś członkiem klubu fantastyki należącego do ZSFP, skontaktuj się z zarządem klubu i wyraź chęć nominacji, a potem poczekaj na kod do nominacji.
  3. W ciągu kilku dni otrzymasz na podany adres e-mail jednorazowy kod niezbędny do zgłoszenia nominacji.
  4. W celu zgłoszenia nominacji wejdź na stronę zajdel.art.pl/nominacje oraz użyj otrzymanego kodu.
  5. Pamiętaj, w danym roku jedna osoba może zgłosić nie więcej niż 5 polskich powieści i 5 polskich opowiadań fantastycznych (zgodnie z ilością pól formularza), które ukazały się po raz pierwszy w roku dotyczącym głosowania.
  6. Każdy utwór można zgłosić tylko raz, powtarzające się zgłoszenia tego samego utworu nie będą brane pod uwagę.
  7. Upewnij się, że dokonujesz zgłoszenia we WŁAŚCIWEJ KATEGORII.
  8. Zgłoszenie wymaga poprawnego podania nazwiska i imienia autora/autorów oraz tytułu utworu, oddzielonych przecinkiem. Prosimy o nie używanie cudzysłowów przy wpisywaniu tytułu. Prosimy o sprawdzenie literówek.
  9. Przykładowe zgłoszenie: Nowak Jan, Jak poprawnie nominować.
  10. Jeśli nie pamiętasz autora lub tytułu utworu, możesz skorzystać z opracowanej przez fanów fantastyki listy pomocniczej.
  11. Przed wysłaniem zgłoszenia upewnij się, że jest on zgodny z Twoimi preferencjami. Kod do nominacji jest jednorazowego użytku, a po wysłaniu zgłoszenia nie będzie już możliwa jego zmiana czy korekta.

Głosowanie trwa do 23.59 w dniu 31 marca. Później formularz jest zamykany.